donderdag 10 oktober 2013

Pyjama 1 van 4

Ik ben normaal fan van woody, ik ben eigenlijk nog altijd fan van woody...
Maar waarom zo veel geld uitgeven aan pyjama's, als je dat eigenlijk zelf kunt  maken en als er zo veel keuze is aan stofjes. 
Ja, sorry, als ik een mooi jongenstricootje of flanneleke zie, dan denk ik altijd direct aan een pyjama en nooit aan een trui.

Een lekker zachte flanellen broek (Julija shop) met aapjes gecombineerd met een dik bovenstuk in tricot (stoffenspektakel).  

"Dank u wel mama", met een vliegend zoentje er bij :-)

"Als mijn pyjama op de foto mag, ik dan ook...."

"OEPS! Mijn broek moet aan mijn beentjes mama!!"

De broek zit uiterst gemakkelijk door de boordstof.


Het motiefje van dichtbij.

Op naar pyjama nummer 2!!
Nummer 4 zou eentje gelijk met de zus moeten worden, net als de woody's altijd gelijk :-)
- als de stof nog voorradig is -

5 opmerkingen:

  1. 'k ben ook fan van Woody, maar dit exemplaar wil ik ook direct hoor!
    Mooi!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woody heeft natuurlijk heel leuke pyjama's maar deze is zeker zo leuk. Mooi gemaakt. Flannellekes vind ik ook echt iets voor pyjama's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk!
    ik ben ook een woody fan! maar als je ze zelf kan maken is het ook tof hé! heb hier ook nog een stukje liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel content dat ik dat apenstofje kocht. Ik twijfelde maar dacht, als ik me bedenk, dan is't te laat want ik sta hier in Antwerpen en kan niet terug komen voor een metertje stof. Het kwam op 18 of 20/ meter en het was maar 110 cm breed, dus de kwaliteit zal zich moeten bewijzen na een aantal keren wassen.

      Verwijderen