zaterdag 9 augustus 2014

Speciaal voor mijn metekindje!

Mijn metekindje Loize werd 7 jaar!
En dat moest gevierd worden.

In de periode dat ik al naai,
maakte ik nog nooit iets voor mijn metekindje.
En daar wou ik eens verandering in brengen.
Een zelfgemaakt cadeautje voor haar communie lukte net niet
maar gelukkig was het een tijdje daarna haar verjaardag :-)

Haar mama overtuigde me nochtans om te leren naaien, 
ik maakte mijn eerste rokje onder leiding van haar.
Maar helaas, haar naaimachine staat momenteel in een hoekje...
en momenteel kan ik haar nog niet overtuigen om hem terug eens te doen draaien... 
Dus schoot ik in gang om voor Loize iets te maken. 

En waar kan je een 7 jarig meisje een plezier mee doen?
Met een zelfgemaakte kleurrijke tas natuurlijk!
Ze kan hem gebruiken om te gaan sporten, om te gaan logeren
of gewoon om haar spulletjes overal mee naar toe te nemen.






17 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt! Ik gebruikte het biefrul patroontje van een workshop, maar dat is identiek aan the dorothy day tripper patroon van swoon patterns.

      Verwijderen
  2. Wow, zo'n mooie tas ! Boft dat metekindje zeg ! Zo'n tas wil ik ook om mee te gaan sporten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Dat zou mijn 7-jarig meisje ook wel leuk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Bedankt! Ik gebruikte het biefrul patroontje van een workshop, maar dat is identiek aan the dorothy day tripper patroon van swoon patterns.

      Verwijderen
  5. Heel mooi! Leuke kleurtjes ook, daar is je metekindje vast superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt een supermooie tas! Welke vlieseline heb jij gebruikt? De tas ziet er zo mooi strak uit..

    BeantwoordenVerwijderen