dinsdag 27 oktober 2015

Less is more: een simpel kleedje voor de opening van Larlotte, een nieuwe bakstenen naaiwinkel!

Mijn nicht opende dit weekend haar nieuwe winkel Larlotte in Zonnebeke.
Naast een webshop, die volgende week terug operationeel zal zijn 
heeft ze nu ook een bakstenen winkel. En het is een pareltje van formaat geworden. 
Het is luchtig, gezellig, overzichtelijk,... Ideaal om lekker gezellig te shoppen en te naaien,
want er komen naai-avonden en workshops op de planning. 
Tijdens de ochtend doet ze de markten met haar stof (voor de kalender kijk je best op op haar facebookpagina) en
in de namiddag is haar winkel open. 

Om haar winkel fris en modern  te maken, koos ze ervoor om afbeeldingen van creaties uit te hangen.
Wat een leuk idee ;-) Ze deed een oproep in haar vriendenkring om voor de meisjes 
een basiskleedje uit stof voor durf het zelvers te maken en voor de jongens een gingerbread hemd. 
Gezien ik fan ben van 'less is more', vond ik dit een super leuke opdracht. 
Ik maakte al zoveel basiskleedjes van stof voor durf het zelvers, dat ik dit kleedje in 
één twee drie in elkaar steek. Dit, dit, dit, dit, dit en dit zijn voorbeelden van vorige basiskleedjes. 
Ik hou namelijk van simpel... Ik maakte geen nieuw hemdje voor mijn zoontje, 
maar ik gebruikte dit exemplaar voor de fotoshoot.

Hou vooral tijdens de komende weken mijn blog in het oog, alsook de facebookpagina van Larlotte!!
We plannen samen een give away met een zelfgemaakt ritstasje en 2 cadeaubonnen van Larlotte.
Van zodra de nieuwe webshop online is, plannen we deze actie :-)

De creaties 

 





De nieuwe winkel van Larlotte







Voor de opening zijn er speciale acties:

26 - 30 okt: gratis klosje garen*
02 - 07 nov: gratis patroonpapier*
09 - 14 nov: gratis alu zoommaatje*
16 - 21  nov: win uw aankoop terug*
23 - 28 nov: gratis schaartje*

(* bij min aankoop van 15 euro).

Kom je elke week langs *, dan krijg je op je 6de aankoop 30% korting! 
Bovendien maak je kans op een gütermann garenbox met 42 kleuren!

Larlotte
Nonnebossenstraat 11
8980 Zonnebeke


Ps, wat vind je van de restyling van mijn blog? 

Ik ben er alvast suuuuuupertrots op!! 



Groetjes Sofie van Spurrewubsie















12 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit, tof jullie tegen te komen op de booklaunch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de restyling super geslaagd! Heel tof gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben al eerder fan van Larlotte, zalig dat ze nu ook een bakstenen winkel zal hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er inderdaad een leuke,overzichtelijke en gezellige winkel uit maar jammer genoeg te ver voor mij.Ik heb haar wel al ontmoet op beurzen wat ook leuk is,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie stuks en inderdaad less is vaak more ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de nieuwe stijl super toppie!!!! En de nieuwe Larlotte winkel ook !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowel de winkel als de nieuwe huisstijl als de kindjesfoto's zien er heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hoofdbannerfoto is superleuk! Mooie creaties en winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Plaatje klopt... meer hoef ik niet aan toe te voegen :) 🎈🎈🎈

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super uit, je blog! En die winkel....ooooo als ik daar toch eens in de buurt zou wonen, een paleisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi! Zonnebeke is wat ver voor mij.
    Ik had inderdaad meteen je nieuwe banner-foto opgemerkt, knappe re-styling van de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je nieuwe bloglook vind ik super! En de winkel ziet er al even geweldig uit. Zonnebeke is niet zo ver... :-)

    BeantwoordenVerwijderen